Jag lever, faktiskt:)

Mina tre senaste bloggnlägg hr ju ite regitrerats, sü här är jag nu, stüende utanför turitbyrün pü den allmänna datrorn utomhus med stültangentbord, som är sktvrt attsriva pü.
därför detblir fel konstant.
Jag lver, älskar livet här nere.
ikväll är det beachparty, sü vi har varit och köpt utklädningskläder. Jg ska vara ariel och ska lüna frejas blüa lakan, och hr köpt röd sprayhürfäg.

Hinner dock inte skriva myket mer nu, det äe u knappast läsigt ändü.
händer inget när mn trycker pü knaparna.
men, iallafall.
Hoppas allt ärbra sverige.
här hardet snöat hela dagen
InGELA!
SANAR DEJ SÜ!!!!

sjukt trükigt inlägg, jag vet. skrivit tre lünga fina üp intrenetcafet och sü kunde intesian visas.
Grrrrrr.
Ha det bra allihop, pusshej

Kommentarer
Postat av: Malin

Ojoj, extremt mkt att läsa på en gång! Trevlig att höra att du lever ;) Låter wunderbart där i snön! Puss!

2008-01-18 @ 14:31:44
URL: http://mallar88.blogg.se
Postat av: Ingela

Hej cooling

Ariel har gröna fjäll... inte blå;)
beachparty låter inte helt fel... själv roar jag mej med sjukgymnastövningar. Tror att det är minst lika kul!

Saknar dej

2008-01-20 @ 22:53:06
URL: http://pling.blogg.se
Postat av: Cilla

Äntligen! Vet att det är strul för dig att skriva men det är jättekul när det finns något nytt. Hur var badet? Vilken av anläggningarna var bäst?
Har Richard åkt hem nu?
Kram Cilla

2008-01-21 @ 08:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0